Apple iPad Satılık!! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Apple iPad Satılık!!
11
●
1.261
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Apple iPad Satılık!!
1
2
25-12-2010, 17:02:47
#10
Euro38
Üyeliği durduruldu
CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ürün Kayseri'de bir Kayserili'ye Peşin 1500 TL'ye Satılmıştır. Herkese Teşekkür ederim.
.
25-12-2010, 17:39:24
#11
memocan
Süper fiyata vermişsiniz 3G'li model sandım şu anda sıfır iki yıl garantili bilkomda 1274tl
http://store.bilkom.com.tr/Apple-App...i-_2126.html#0
27-12-2010, 00:31:40
#12
CoNDiTioNaL
memocan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Süper fiyata vermişsiniz 3G'li model sandım şu anda sıfır iki yıl garantili bilkomda 1274tl
http://store.bilkom.com.tr/Apple-App...i-_2126.html#0
Sattığım kişi Kayserili ama bende Kayseriliyim
)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler