Merhaba;
Firmamızda 3G'li olanı 1799TL'den satılıyor.
Sadece wireless olan bu ürün için fiyat bence çok.
Ayrıca Amerika'dan alınan bir ürünün Türkiye'de uluslararası garantisi 1 yıldır, 2 değil.
O da Apple'dan alındığına dair faturası varsa.
Fiyatı biraz daha indirirseniz alıcı bulabilirsiniz diye düşünüyorum.