Konu
Apple iPad Satılık!!
29-09-2010, 16:55:40
#3
CoNDiTioNaL
Daha ne kadar inebilirim bilmiyorum ama zaten amerika fiyatıyla hesaplarsanız bu fiyata denk geliyor zaten. 3g için 400 Tl benim için çok büyük bi para
hele ki aynı özellikler vrken ve ülkemizde 3g hala bu kadar pahalıyken