• 25-09-2010, 23:35:54
    #10
    21 lik almanı tavsiye etmem sonuçta ülkemizde dahaca tam manasıyla 3g ile yaşıyoruz diyemeyiz. 7.2 ihtiyacın için ideal. Bu arada Cihazlar için devir işlemi söz konusu değil ende Geçenlerde Vınn E176 Aldım Elden teslim aldım. Alırken Garantili ve faturalı olmasına dikkat et elektronik cihaz sonuçta. Bulunduğun yere göre çeker internet hızın. Avea Tavsiye Etmiyorum Vodofone yada turkcell.

    https://www.r10.net/off-topic/733435-...one-3g-mi.html

    Şu konuyada göz atabilirsin.
  • 25-09-2010, 23:58:45
    #11
    Teşekkürler Hocam bi araştırayım
  • 26-09-2010, 00:00:21
    #12
    Aramızdan ayrılanlar...
    aynen ama emin olun bir sıkıntı yaratmayacaktır .
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Hocam bi araştırayım
  • 26-09-2010, 13:13:15
    #13
    Güncel
  • 26-09-2010, 13:24:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sana vodafone tavsiye ederim ben kullaniyorum hizi mükemmel 6 mbit gördüm

    ve 550KB veri transfer hizi gördüm
  • 26-09-2010, 13:25:48
    #15
    Vodafone diyen baya adam var ama yerine göre değişiyor çekim
    vodafone gerçekten iyileştirdi mi acaba altyapıyı
  • 26-09-2010, 13:37:10
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim bir sorum var, yurtdışından bir modem getirsek çalışırmı? Atıyorum Vodafone İngiltere'den modem alsam Türkiye'de ki vodafone ile çalışırmı.

    Türkiye halen anlamadım çok pahalı, örnek geçen bir arkadaşa aldık alışverişmerkeiznden direk hiçbirşeye ihtiyaç yok 30 pound ödedik içinde 5GB kotalı internet var. Kota bitince hotspot gibi yükleme sitesine atıyor operatörün direk 3-5-10gb neyse satın alıp devam ediyorsun.
  • 26-09-2010, 13:38:53
    #17
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone diyen baya adam var ama yerine göre değişiyor çekim
    vodafone gerçekten iyileştirdi mi acaba altyapıyı
    Hocam Chip.com.tr 3G modem yaptı. İlgili siteden bakabilirsiniz ve Vodafone bu testte gayet başarılı. Ben de 3G Vodafone modem kullanıyorum Netbook 'umda. Fakat eve internet bağlattığım için artık kullanmayacağım sanırım. Devir konusunda bilgim yok fakat satabilirim.
  • 26-09-2010, 13:42:45
    #18
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir sorum var, yurtdışından bir modem getirsek çalışırmı? Atıyorum Vodafone İngiltere'den modem alsam Türkiye'de ki vodafone ile çalışırmı.

    Türkiye halen anlamadım çok pahalı, örnek geçen bir arkadaşa aldık alışverişmerkeiznden direk hiçbirşeye ihtiyaç yok 30 pound ödedik içinde 5GB kotalı internet var. Kota bitince hotspot gibi yükleme sitesine atıyor operatörün direk 3-5-10gb neyse satın alıp devam ediyorsun.
    sanırım modem lerde de imei kaydı mevzusu var pasaport ile halledebiliyorsun.

    yaptığım araştırmalarda faturalı internet almak çok kötü çünkü 1 gb lik aldın diyelik kotayı aştın mı faturaya yazıyor habire ya da kalan mb lar devretmiyor.
    ama kontörlü alırsan 1 gb için ödemeyi yapıyorsun bitene kadar kullanıyorsun.
    1gb doldum mu internetin kesiliyor