Benim bir sorum var, yurtdışından bir modem getirsek çalışırmı? Atıyorum Vodafone İngiltere'den modem alsam Türkiye'de ki vodafone ile çalışırmı.
Türkiye halen anlamadım çok pahalı, örnek geçen bir arkadaşa aldık alışverişmerkeiznden direk hiçbirşeye ihtiyaç yok 30 pound ödedik içinde 5GB kotalı internet var. Kota bitince hotspot gibi yükleme sitesine atıyor operatörün direk 3-5-10gb neyse satın alıp devam ediyorsun.
sanırım modem lerde de imei kaydı mevzusu var pasaport ile halledebiliyorsun.
yaptığım araştırmalarda faturalı internet almak çok kötü çünkü 1 gb lik aldın diyelik kotayı aştın mı faturaya yazıyor habire ya da kalan mb lar devretmiyor.
ama kontörlü alırsan 1 gb için ödemeyi yapıyorsun bitene kadar kullanıyorsun.
1gb doldum mu internetin kesiliyor