21 lik almanı tavsiye etmem sonuçta ülkemizde dahaca tam manasıyla 3g ile yaşıyoruz diyemeyiz. 7.2 ihtiyacın için ideal. Bu arada Cihazlar için devir işlemi söz konusu değil ende Geçenlerde Vınn E176 Aldım Elden teslim aldım. Alırken Garantili ve faturalı olmasına dikkat et elektronik cihaz sonuçta. Bulunduğun yere göre çeker internet hızın. Avea Tavsiye Etmiyorum Vodofone yada turkcell.
https://www.r10.net/off-topic/733435-...one-3g-mi.html
Şu konuyada göz atabilirsin.