Turkcell ya da Vodafone 3g Mobil Modem almak istiyorum.
Elinde bulunup satmak isteyen varsa görüşebiliriz.
3G Modem Alınacak
36
●2.401
- 25-09-2010, 22:29:39valla ben de normal bi vodem var.7.2 galiba.hiç kasmıyo tabi kota dolasıya kadarSyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2010, 23:24:29Aramızdan ayrılanlar...hayır neticede hat almıyorsunuz cihazı aldığınız için herhangi bir devir işlemi söz konusu değil .SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2010, 23:26:47Aramızdan ayrılanlar...hayır
öyle bir durum söz konusu değil forumda daha önce çok satıldı 3g modem o nedenle araştırırsanız öyle birşeyin olmadığını görürsünüz.
SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle