• 25-09-2010, 21:39:32
    #1
    Turkcell ya da Vodafone 3g Mobil Modem almak istiyorum.

    Elinde bulunup satmak isteyen varsa görüşebiliriz.
  • 25-09-2010, 22:15:07
    #2
    hocam satıcı değilim ama vodafonu kullanıyorum.gayet memnunum.vodem almanızı öneririm.kolay gelsin
  • 25-09-2010, 22:18:40
    #3
    bu baktıklarım 21,6 mbs diğerlerinden 3 kat hızlı normal mi almak lazım acaba ?
    anlayamadım valla..
  • 25-09-2010, 22:29:39
    #4
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu baktıklarım 21,6 mbs diğerlerinden 3 kat hızlı normal mi almak lazım acaba ?
    anlayamadım valla..
    valla ben de normal bi vodem var.7.2 galiba.hiç kasmıyo tabi kota dolasıya kadar
  • 25-09-2010, 22:35:27
    #5
    2.el alınca herhangi bir devir işlemi söz konusu mu ?
  • 25-09-2010, 23:24:29
    #6
    Aramızdan ayrılanlar...
    hayır neticede hat almıyorsunuz cihazı aldığınız için herhangi bir devir işlemi söz konusu değil .
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el alınca herhangi bir devir işlemi söz konusu mu ?
  • 25-09-2010, 23:25:24
    #7
    2.el ilana baktım modemi alan kişi hattı üzerine almak zorunda yazmış o yüzden dedim..
  • 25-09-2010, 23:26:47
    #8
    Aramızdan ayrılanlar...
    hayır öyle bir durum söz konusu değil forumda daha önce çok satıldı 3g modem o nedenle araştırırsanız öyle birşeyin olmadığını görürsünüz.
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el ilana baktım modemi alan kişi hattı üzerine almak zorunda yazmış o yüzden dedim..
  • 25-09-2010, 23:30:02
    #9
    Peki normal 7,2 lik modemlerde 7.2 e ulaşılabiliyor mu yoksa yarısı kadar mı etkili? bilen var mı
    biraz araştırdım genelde düşük kalıyormuş bu yüzden 21 lik arıyordum ama onlarında 2.eli yok gibi..