SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu baktıklarım 21,6 mbs diğerlerinden 3 kat hızlı normal mi almak lazım acaba ?
anlayamadım valla..
valla ben de normal bi vodem var.7.2 galiba.hiç kasmıyo tabi kota dolasıya kadar