• 23-09-2010, 22:25:17
    #1
    Meybon şekerleri bilirsiniz, kent in küçük küçük harika şekerleri...

    işte şu şekerlerden yalnız bu kutudaki gibi satıldığında baya pahalı oluyor...





    1 Kiloluk Meybon şekeri aldım bugün, kendi çektiğim resimler ;








    içinde kaç tane var bilmiyorum, saymadım ama Net ağırlık 1 Kilo 70 gram, içinde 500den fazla var, 1000 tane bile vardır bi paket alıp evinizdeki şekerliğe koyup misafirlerinize ikram etmek istemezmisiniz ? gelip gidip birer ikişer tane atarsınız ağzınıza inanın tadı çok güzel





    gelelim ikinci kısma
    güzel bi kutu, pembe, makyaj çantası gibi, üzerinde şifre girilecek bi kısım var ve şifreyi girip kutuyu açıyorsunuz, içinde aynası mevcuttur buyrun resimleri ;



















    ve esas hediye yöntemi
    güzel bir kolye, yüzük falan alınız, pembe kutunun içine koyunuz, üzerine şekerleri boşaltınız yüzük-kolye kutusu gözükmicek şekilde olucak hediye kutusu açılıcak, şekerler yenilicek ve sizin şekerlerin arasına koyduğunuz hediye ortaya çıkıcak

    bunları bugün aldım ve yukarıda anlattığım olayı yaptım çok güzel oluyor
    ÅŸimdi fiyatlara gelelim
    Kutuyu 25 TL ye aldım
    1 Kg meybon şekeri 17 TL ye aldım
    bizimlist nickli arkadaştan swarowski taşlarıyla süslenmiş gümüş kolye + yüzük aldım, kutunun içine koydum ve üzerine şekerleri boşalttım sonra güzelce kalpli bir ciltle kapladım iyice bantladım ve hediye edilecek duruma getirdim kısmetse sevgilime vericem


    almak isteyenlere yardımcı olurum fikrimi beğenip uygulayan olursa da bir teşekkür ederlerse memnun kalırım
  • 23-09-2010, 22:36:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O poşeti alsam akşama kadar bitiririm ben hemen yutuyom ben onları
  • 23-09-2010, 22:38:29
    #3
    ByDaDaS25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O poşeti alsam akşama kadar bitiririm ben hemen yutuyom ben onları
    çok güzel şekerler hocam poşetin hepsini boşalttım kutuya 3er 5er götürdüm şekerleri baktım olcak gibi değil, kutuda şeker kalmıcak, paketledim iyice de bantladım ki açamıyım da şekerleri yiyemiyim
  • 23-09-2010, 22:41:14
    #4
    ByDaDaS25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O poşeti alsam akşama kadar bitiririm ben hemen yutuyom ben onları
    hehe bende yaa

    güzel hediye orjinal bişi olmuş.. umarım yüzüğü yanlış kişiler bulmaz
  • 23-09-2010, 22:42:08
    #5
    Ayhh çok güzel yaa. Ne güzel düşünmüşsün. Sevgilin kesinlikle bayılacak. Çok da şanslı
  • 23-09-2010, 22:42:44
    #6
    DeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe bende yaa

    güzel hediye orjinal bişi olmuş.. umarım yüzüğü yanlış kişiler bulmaz
    teşekkürler hocam, yanlış kişiler derken ?

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayhh çok güzel yaa. Ne güzel düşünmüşsün. Sevgilin kesinlikle bayılacak. Çok da şanslı
    teşekkür ederim
  • 24-09-2010, 02:55:27
    #7
    Ben çok kutu aramıştım bulamamıştım 6 eylülde sevgilime hediye yapcaktım aynen böyle başka hediye aldık mecbur çok süper bir şey sevgilin için süper bir şey mutlu olmassa eğer r10 olarak toplanırız valla mutluluklar arkadaşım.
  • 24-09-2010, 03:00:04
    #8
    İyi Düşünmüşsün. Ben hiç böyle şeyler yapamam yapımda yok odunmuyum ben acaba ? Tebrik ediyorum seni. Mutluluklar.
  • 24-09-2010, 03:05:21
    #9
    Yenge hanım çok şanslı açıkçası