iÅŸte ÅŸu ÅŸekerlerden
yalnız bu kutudaki gibi satıldığında baya pahalı oluyor...
1 Kiloluk Meybon şekeri aldım bugün, kendi çektiğim resimler ;



içinde kaç tane var bilmiyorum, saymadım
ama Net ağırlık 1 Kilo 70 gram, içinde 500den fazla var, 1000 tane bile vardır
bi paket alıp evinizdeki şekerliğe koyup misafirlerinize ikram etmek istemezmisiniz ?
gelip gidip birer ikişer tane atarsınız ağzınıza
inanın tadı çok güzel 
gelelim ikinci kısma
güzel bi kutu, pembe, makyaj çantası gibi, üzerinde şifre girilecek bi kısım var ve şifreyi girip kutuyu açıyorsunuz, içinde aynası mevcuttur
buyrun resimleri ; 







ve esas hediye yöntemi
güzel bir kolye, yüzük falan alınız, pembe kutunun içine koyunuz, üzerine şekerleri boşaltınız
yüzük-kolye kutusu gözükmicek şekilde olucak
hediye kutusu açılıcak, şekerler yenilicek ve sizin şekerlerin arasına koyduğunuz hediye ortaya çıkıcak 
bunları bugün aldım ve yukarıda anlattığım olayı yaptım
çok güzel oluyor 
ÅŸimdi fiyatlara gelelim
Kutuyu 25 TL ye aldım
1 Kg meybon şekeri 17 TL ye aldım
bizimlist nickli arkadaştan swarowski taşlarıyla süslenmiş gümüş kolye + yüzük aldım, kutunun içine koydum ve üzerine şekerleri boşalttım
sonra güzelce kalpli bir ciltle kapladım
iyice bantladım ve hediye edilecek duruma getirdim
kısmetse sevgilime vericem 
almak isteyenlere yardımcı olurum
fikrimi beğenip uygulayan olursa da bir teşekkür ederlerse memnun kalırım