Konu
sevdiklerinize şeker, tatlı bir hediye...
23-09-2010, 22:38:29
#3
scorpi101
ByDaDaS25 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O poşeti alsam akşama kadar bitiririm ben
hemen yutuyom ben onları
çok güzel şekerler hocam
poşetin hepsini boşalttım kutuya
3er 5er götürdüm şekerleri
baktım olcak gibi değil, kutuda şeker kalmıcak, paketledim iyice de bantladım ki açamıyım da şekerleri yiyemiyim