ByDaDaS25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O poşeti alsam akşama kadar bitiririm ben hemen yutuyom ben onları
çok güzel şekerler hocam poşetin hepsini boşalttım kutuya 3er 5er götürdüm şekerleri baktım olcak gibi değil, kutuda şeker kalmıcak, paketledim iyice de bantladım ki açamıyım da şekerleri yiyemiyim