Ben çok kutu aramıştım bulamamıştım 6 eylülde sevgilime hediye yapcaktım aynen böyle başka hediye aldık mecbur çok süper bir şey sevgilin için süper bir şey mutlu olmassa eğer r10 olarak toplanırız valla mutluluklar arkadaşım.