Meybon şekerleri bilirsiniz, kent in küçük küçük harika şekerleri...

işte şu şekerlerden yalnız bu kutudaki gibi satıldığında baya pahalı oluyor...





1 Kiloluk Meybon şekeri aldım bugün, kendi çektiğim resimler ;








içinde kaç tane var bilmiyorum, saymadım ama Net ağırlık 1 Kilo 70 gram, içinde 500den fazla var, 1000 tane bile vardır bi paket alıp evinizdeki şekerliğe koyup misafirlerinize ikram etmek istemezmisiniz ? gelip gidip birer ikişer tane atarsınız ağzınıza inanın tadı çok güzel





gelelim ikinci kısma
güzel bi kutu, pembe, makyaj çantası gibi, üzerinde şifre girilecek bi kısım var ve şifreyi girip kutuyu açıyorsunuz, içinde aynası mevcuttur buyrun resimleri ;



















ve esas hediye yöntemi
güzel bir kolye, yüzük falan alınız, pembe kutunun içine koyunuz, üzerine şekerleri boşaltınız yüzük-kolye kutusu gözükmicek şekilde olucak hediye kutusu açılıcak, şekerler yenilicek ve sizin şekerlerin arasına koyduğunuz hediye ortaya çıkıcak

bunları bugün aldım ve yukarıda anlattığım olayı yaptım çok güzel oluyor
şimdi fiyatlara gelelim
Kutuyu 25 TL ye aldım
1 Kg meybon şekeri 17 TL ye aldım
bizimlist nickli arkadaştan swarowski taşlarıyla süslenmiş gümüş kolye + yüzük aldım, kutunun içine koydum ve üzerine şekerleri boşalttım sonra güzelce kalpli bir ciltle kapladım iyice bantladım ve hediye edilecek duruma getirdim kısmetse sevgilime vericem


almak isteyenlere yardımcı olurum fikrimi beğenip uygulayan olursa da bir teşekkür ederlerse memnun kalırım