• 27-08-2010, 16:49:42
    #10
    Arkadaşım WİFİ li telefon al , Bana sorarsan.. Ben kardeşime Nokia 5800 XM Aldım Feci birşey ben ondan Çok kullanıyorum.
  • 27-08-2010, 16:52:52
    #11
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım WİFİ li telefon al , Bana sorarsan.. Ben kardeşime Nokia 5800 XM Aldım Feci birşey ben ondan Çok kullanıyorum.
    450 lira be hocam elbet ki iyi olur yani... bu arada replika İPhone telefonlar danda alabilirim... sorunsuz kırığı ciziği olmamak şartı ile...
  • 27-08-2010, 17:30:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    replika blackberry ler var 200 lira civarı sıfır gg de made in filandiya wifi de var bakabilirsin
  • 28-08-2010, 12:05:29
    #13
    CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sony Ericsson K790i Düşünür müsün ?
    tşkler...ama fiyatı biraz tuzlu gelir bana .)


    hayla telefon aramakdayım ve j2000 satan yada kullanan varsa Pm atmasını rica ediyorum...
  • 03-09-2010, 21:42:25
    #14
    mrb arkadasım nokia 1661 teknosa garantili 10gün oldu daha alalı ısınamadım satıcam fiyat 100 diyorum ama düşünürsen anlaşırız..