CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sony Ericsson K790i Düşünür müsün ?
tşkler...ama fiyatı biraz tuzlu gelir bana .)


hayla telefon aramakdayım ve j2000 satan yada kullanan varsa Pm atmasını rica ediyorum...