Konu
Telefon arıyorum...
28-08-2010, 12:05:29
#13
ogame
CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sony Ericsson K790i Düşünür müsün ?
tşkler...ama fiyatı biraz tuzlu gelir bana .)
hayla telefon aramakdayım ve j2000 satan yada kullanan varsa Pm atmasını rica ediyorum...