• 26-08-2010, 17:20:10
    #1
    Crimal arkadaşım ın bazı problemleri yüzünden ticaret den vaz gecilmişdir...

    bütcem 200 lira civarında. Telefon arıyorum telefon msn, facebook gibi sinerjileri çalıştırmasını istiyorum 2.el telefonda ilk önce telefon sonra ücret şeklinde ticareti tamamlarım...

    çok uygun ve çok hoş bir telefon olursa bütcem 250 yi bulabilir
  • 27-08-2010, 15:17:35
    #2
    Hayla telefon aramakdayım....
  • 27-08-2010, 15:21:10
    #3
    Samsung Star GTS5230 um var, satmayı düşünüyorum, 220 TL istiyorum, 1 yıl daha garantisi var, kulaklığı şarj aleti ara kablosu tanıtım pc studio cd si bulunmaktadır, telefon temiz ve açılmamıştır ancak kullanımdan doğan bi kaç çizik mevcuttur, telefon dokunmatiktir...

    yalnız önce ücreti isterim sonra telefonu gönderirim, kargoyu siz karşılarsınız, uyarsa dönüş yapın
  • 27-08-2010, 15:23:43
    #4
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Star GTS5230 um var, satmayı düşünüyorum, 220 TL istiyorum, 1 yıl daha garantisi var, kulaklığı şarj aleti ara kablosu tanıtım pc studio cd si bulunmaktadır, telefon temiz ve açılmamıştır ancak kullanımdan doğan bi kaç çizik mevcuttur, telefon dokunmatiktir...

    yalnız önce ücreti isterim sonra telefonu gönderirim, kargoyu siz karşılarsınız, uyarsa dönüş yapın
    malesef ilgin için tşkler...
  • 27-08-2010, 15:24:36
    #5
    o zaman sana şu konuyu öneriyorm,
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...fiyata-37.html
  • 27-08-2010, 15:28:25
    #6
    Samsung S5233a var bende de.

    Benim telefonun 14 ay daha garantisi mevcut.

    1 kez servise gitti anakartı değiştirildi. Sorunsuz olarak kullanılmaktadır.

    Kulaklık + şarj aleti + pc studio CD + USB kablo + kutusu bulunmaktadır.

    Prensip olarak öncelikle ücreti alıyorum ben.

    Fiyat olarak 240 TL diyorum, pazarlık yok.

    Telefonu şimdi değil 20 gün sonra falan gönderebilirim. Sebebini merak ediyorsan PM ile cevaplayabilirim.
  • 27-08-2010, 15:29:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Nokia 3510 düşünürmüsün?
  • 27-08-2010, 15:33:46
    #8
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung S5233a var bende de.

    Benim telefonun 14 ay daha garantisi mevcut.

    1 kez servise gitti anakartı değiştirildi. Sorunsuz olarak kullanılmaktadır.

    Kulaklık + şarj aleti + pc studio CD + USB kablo + kutusu bulunmaktadır.

    Prensip olarak öncelikle ücreti alıyorum ben.

    Fiyat olarak 240 TL diyorum, pazarlık yok.

    Telefonu şimdi değil 20 gün sonra falan gönderebilirim. Sebebini merak ediyorsan PM ile cevaplayabilirim.
    ilgin için tşkler... Konumda ticareti nasıl tamamlıyacağımı belirtmişdim... birde aciliyetten telefona ihtiyacım var bi kaç gün önce konu acmışdım İMEİ sorunu cıkdı telefonum diye o bahaneyle yenilemiş olurum
  • 27-08-2010, 16:32:27
    #9
    Sony Ericsson K790i Düşünür müsün ?