Arkadaşım WİFİ li telefon al , Bana sorarsan.. Ben kardeşime Nokia 5800 XM Aldım Feci birşey ben ondan Çok kullanıyorum.
450 lira be hocam

elbet ki iyi olur yani... bu arada
replika İPhone telefonlar danda alabilirim... sorunsuz kırığı ciziği olmamak şartı ile...