akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım WİFİ li telefon al , Bana sorarsan.. Ben kardeşime Nokia 5800 XM Aldım Feci birşey ben ondan Çok kullanıyorum.
450 lira be hocam elbet ki iyi olur yani... bu arada replika İPhone telefonlar danda alabilirim... sorunsuz kırığı ciziği olmamak şartı ile...