• 08-07-2010, 11:51:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bmw e30 alacağım. Ancak tüplü olmayacak araç. Forumda satan veya satan arkadaşı olan varmı

    Kazalı olupta sonradan toplanmış olması falan önemli değil sırf fuarlarda kullanacağız aracı. Fuarları takip edenler bilir sırf gösteri için turbo sistemi ses sistemi falan döşenecek araca..
  • 08-07-2010, 11:52:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ankarada yaşayıp da bulamıyorsan pes doğrusu
  • 08-07-2010, 12:05:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Keops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankarada yaşayıp da bulamıyorsan pes doğrusu
    Ankarada değilim 3 haftadır
  • 08-07-2010, 12:15:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ankaradan yada edirne tarafından almanı öneririm.İstanbuldan falan alıpta hata yapma bence.Edirne tarafında tanıdık varsa sordur derim.

    Bu arada şahini satıyomusun?
  • 08-07-2010, 12:17:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ankaradan yada edirne tarafından almanı öneririm.İstanbuldan falan alıpta hata yapma bence.Edirne tarafında tanıdık varsa sordur derim.

    Bu arada şahini satıyomusun?
    Yok hocam şahin turbosu yanmıştı konuda okuduysan bilirsin yapılana kadar o sanayide daha olmazsa 5000 tlyi geçerse satacağım hevesimi alamadan.

    Edirneye bir telefon açayım vizor car sound vardı orada.. Teşekkürler öneri için
  • 08-07-2010, 12:18:07
    #6
    bmw yi izmirden alacaksın
    Nedense burada bir bmw cılgınlıgı var..
    e30-e36-e46 vs svs vs
  • 08-07-2010, 12:18:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Sync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bmw yi izmirden alacaksın
    Nedense burada bir bmw cılgınlıgı var..
    e30-e36-e46 vs svs vs
    İzmirde özendim zaten arabaya geçen hafta fuarda birisi dedi arkadaşın aldın o e30 zehirini artık adam etmez almadan seni diye izmirli ne varsa arabada


    E30 hastalarımı

    Clint, RebeLMasteR, Vega, husay, prbLm, ArtiEksi, bLeedCry, systurk, Bilmece, StoryLine, sosyopat, KOgame, holycin
  • 08-07-2010, 12:20:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cadde06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam şahin turbosu yanmıştı konuda okuduysan bilirsin yapılana kadar o sanayide daha olmazsa 5000 tlyi geçerse satacağım hevesimi alamadan.

    Edirneye bir telefon açayım vizor car sound vardı orada.. Teşekkürler öneri için
    Hocam turboyla beraber satman zor olabilir,illaki fiyatı yükselticeksin ama bu zamandan sonra şahine 8bin isteyene oha diyolar.

    İstanbul rami oto pazarında aynı seninki gibi bi şahin vardı,kapıları yukarı açılıyo falan gerçi pek bi fonksiyonu yoktu ama 7,5 istiyodu satılmadı.
  • 08-07-2010, 12:21:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam turboyla beraber satman zor olabilir,illaki fiyatı yükselticeksin ama bu zamandan sonra şahine 8bin isteyene oha diyolar.

    İstanbul rami oto pazarında aynı seninki gibi bi şahin vardı,kapıları yukarı açılıyo falan gerçi pek bi fonksiyonu yoktu ama 7,5 istiyodu satılmadı.
    Hocam eğer anlamayan birisine satmaya kalkarsak aynen senin dediğin gibi der ama sen gibi anlayan birisine satarız