Arkadaşlar bmw e30 alacağım. Ancak tüplü olmayacak araç. Forumda satan veya satan arkadaşı olan varmı
Kazalı olupta sonradan toplanmış olması falan önemli değil sırf fuarlarda kullanacağız aracı. Fuarları takip edenler bilir sırf gösteri için turbo sistemi ses sistemi falan döşenecek araca..
Bmw E30 Alınacatır
23
●2.083
- 08-07-2010, 12:05:13Üyeliği durdurulduAnkarada değilim 3 haftadırKeops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2010, 12:15:30Üyeliği durdurulduHocam ankaradan yada edirne tarafından almanı öneririm.İstanbuldan falan alıpta hata yapma bence.Edirne tarafında tanıdık varsa sordur derim.
Bu arada şahini satıyomusun? - 08-07-2010, 12:17:22Üyeliği durdurulduYok hocam şahin turbosu yanmıştı konuda okuduysan bilirsin yapılana kadar o sanayide daha olmazsa 5000 tlyi geçerse satacağım hevesimi alamadanRebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
Edirneye bir telefon açayım vizor car sound vardı orada.. Teşekkürler öneri için - 08-07-2010, 12:18:39Üyeliği durdurulduİzmirde özendim zaten arabaya geçen hafta fuarda birisi dedi arkadaşın aldın o e30 zehirini artık adam etmez almadan seni diye izmirli ne varsa arabadaSync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

E30 hastalarımı
Clint, RebeLMasteR, Vega, husay, prbLm, ArtiEksi, bLeedCry, systurk, Bilmece, StoryLine, sosyopat, KOgame, holycin - 08-07-2010, 12:20:15Üyeliği durdurulduHocam turboyla beraber satman zor olabilir,illaki fiyatı yükselticeksin ama bu zamandan sonra şahine 8bin isteyene oha diyolar.Cadde06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul rami oto pazarında aynı seninki gibi bi şahin vardı,kapıları yukarı açılıyo falan gerçi pek bi fonksiyonu yoktu ama 7,5 istiyodu satılmadı. - 08-07-2010, 12:21:12Üyeliği durdurulduHocam eğer anlamayan birisine satmaya kalkarsak aynen senin dediğin gibi der ama sen gibi anlayan birisine satarızRebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

.
