RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam turboyla beraber satman zor olabilir,illaki fiyatı yükselticeksin ama bu zamandan sonra şahine 8bin isteyene oha diyolar.

İstanbul rami oto pazarında aynı seninki gibi bi şahin vardı,kapıları yukarı açılıyo falan gerçi pek bi fonksiyonu yoktu ama 7,5 istiyodu satılmadı.
Hocam eğer anlamayan birisine satmaya kalkarsak aynen senin dediğin gibi der ama sen gibi anlayan birisine satarız