• 08-07-2010, 12:26:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Cadde06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer anlamayan birisine satmaya kalkarsak aynen senin dediğin gibi der ama sen gibi anlayan birisine satarız
    İnş bulursun hocam Senin çevrede vardır tuningçiler falan,e bide ödül havası var,bulursun büyük ihtimal bi alıcı.
  • 08-07-2010, 12:31:26
    #11
    izmirde bmw nin yeri farklı.Hafta sonları veya akşamları bostanlı kapalı pazar yeri karşısında toplantılar düzenleniyordu.Gelde gör aracları aklın şaşar.
    bmwler doğanlar 106 lar.
    Bir doğan vardı 18bin veriyorlar satmıyordu biri.
  • 08-07-2010, 12:42:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş bulursun hocam Senin çevrede vardır tuningçiler falan,e bide ödül havası var,bulursun büyük ihtimal bi alıcı.
    İnşallah
    Sync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izmirde bmw nin yeri farklı.Hafta sonları veya akşamları bostanlı kapalı pazar yeri karşısında toplantılar düzenleniyordu.Gelde gör aracları aklın şaşar.
    bmwler doğanlar 106 lar.
    Bir doğan vardı 18bin veriyorlar satmıyordu biri.
    İzmirli birisine 106 gti ' ye teklif verdim 23000 tl adam satmam diyor
  • 08-07-2010, 13:30:45
    #13
    izmir seviyo bmw markasını
  • 08-07-2010, 13:32:23
    #14
    her göbekte kavşakta bir yanlayan mevcut :P
  • 08-07-2010, 13:34:25
    #15
    e30 varda satılık degil
  • 08-07-2010, 13:35:35
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuya girmeden, konu başlığını gördüğüm anda Ankaralı olduğunu anladım kardeşim (:
  • 08-07-2010, 13:40:36
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bi param olsun bende alacam bi e30 Tam drift aleti.
    Kardeş ucuza veriyorlar 7-8 e onları bul sen bi topla , eski sahibi bile imrensin.