İnş bulursun hocam

Senin çevrede vardır tuningçiler falan,e bide ödül havası var,bulursun büyük ihtimal bi alıcı.
İnşallah
izmirde bmw nin yeri farklı.Hafta sonları veya akşamları bostanlı kapalı pazar yeri karşısında toplantılar düzenleniyordu.Gelde gör aracları aklın şaşar.
bmwler doğanlar 106 lar.
Bir doğan vardı 18bin veriyorlar satmıyordu biri.
İzmirli birisine 106 gti ' ye teklif verdim 23000 tl adam satmam diyor