Yok hocam şahin turbosu yanmıştı konuda okuduysan bilirsin yapılana kadar o sanayide daha olmazsa 5000 tlyi geçerse satacağım hevesimi alamadan

.
Edirneye bir telefon açayım vizor car sound vardı orada.. Teşekkürler öneri için
Hocam turboyla beraber satman zor olabilir,illaki fiyatı yükselticeksin ama bu zamandan sonra şahine 8bin isteyene oha diyolar.
İstanbul rami oto pazarında aynı seninki gibi bi şahin vardı,kapıları yukarı açılıyo falan gerçi pek bi fonksiyonu yoktu ama 7,5 istiyodu satılmadı.