• 08-07-2010, 11:52:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almayi cok istiyorum ama bir fotograf makinesine tutup 2000 gayme vermek zoruma gidiyor temiz ikinci el bulaiblir miyim diye bakiyorum aslinda
    ufak bi pm
  • 08-07-2010, 11:55:33
    #11
    Bende düşünüyorum açıkcası almayı fakat bu zamana kadar normal digital fotoğraf makinalarından başka birşey kullanmadım bunlar açıkcası biraz değil baya baya profesyonel e kaçıyor onun için tereddütlüyüm ; kullanan arkadaşlar daha önce bu tür prof. makina kullanıp sonradan buna mi geçtiler yoksa direk kullananda var mı? Açıkcası prof. fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.


    Teşekkürler..
  • 08-07-2010, 12:38:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    VARDAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.
    bende sizden cok farkli degilim. ozellikle bu tarz slr fotograf makinelerinde cok vakifta degilim ama uzun suredir bu urunu almaya heveslendim. aslinda bu isi profesyonel yapmiyorsaniz. bu isten para kazanmicaksaniz cok pahali aletler bunlar. ama bu bir aşk işte. fotoğrafçılık bir aşk daha doğrusu

    colour88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ufak bi pm
    donus yaptim hocam pm ile ilginize tesekkurler.
  • 08-07-2010, 16:00:51
    #13
    ben de kompakt makineden geçtim slr'a. başlangıçta çok karmaşık gelebiliyor ama zamanla alışıyorsunuz. ha her özelliğini ben de bilmiyorumdur ama söylediğiniz gibi fotoğraf bir aşk..
  • 08-07-2010, 20:43:25
    #14
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sizden cok farkli degilim. ozellikle bu tarz slr fotograf makinelerinde cok vakifta degilim ama uzun suredir bu urunu almaya heveslendim. aslinda bu isi profesyonel yapmiyorsaniz. bu isten para kazanmicaksaniz cok pahali aletler bunlar. ama bu bir aşk işte. fotoğrafçılık bir aşk daha doğrusu

    Katılmamak elde değil, resmen içimi okumuşsunuz Fakat ben her ne kadar prof. fotoğrafçı olmasamda alacağım.
  • 08-07-2010, 20:46:34
    #15
    Ben 3 gün önce Pentax K20D aldım bence pentaxlarıda araştırın derim
  • 08-07-2010, 20:51:26
    #16
    d60 var babamda öndeki lens midir nedir d60 ın biraz üst modellerinden oldukça iyi çekiyor
  • 08-07-2010, 20:52:03
    #17
    Aslında body den çok lenslerde önemli uygun ücretli bir body alıp paranın büyük kısmını lenslere ayırmanızı tavsiye ederim