Bende düşünüyorum açıkcası almayı fakat bu zamana kadar normal digital fotoğraf makinalarından başka birşey kullanmadım bunlar açıkcası biraz değil baya baya profesyonel e kaçıyor onun için tereddütlüyüm ; kullanan arkadaşlar daha önce bu tür prof. makina kullanıp sonradan buna mi geçtiler yoksa direk kullananda var mı? Açıkcası prof. fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.
fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.
bende sizden cok farkli degilim. ozellikle bu tarz slr fotograf makinelerinde cok vakifta degilim ama uzun suredir bu urunu almaya heveslendim. aslinda bu isi profesyonel yapmiyorsaniz. bu isten para kazanmicaksaniz cok pahali aletler bunlar. ama bu bir aşk işte. fotoğrafçılık bir aşk daha doğrusu
ben de kompakt makineden geçtim slr'a. başlangıçta çok karmaşık gelebiliyor ama zamanla alışıyorsunuz. ha her özelliğini ben de bilmiyorumdur ama söylediğiniz gibi fotoğraf bir aşk..
bende sizden cok farkli degilim. ozellikle bu tarz slr fotograf makinelerinde cok vakifta degilim ama uzun suredir bu urunu almaya heveslendim. aslinda bu isi profesyonel yapmiyorsaniz. bu isten para kazanmicaksaniz cok pahali aletler bunlar. ama bu bir aşk işte. fotoğrafçılık bir aşk daha doğrusu
Katılmamak elde değil, resmen içimi okumuşsunuz Fakat ben her ne kadar prof. fotoğrafçı olmasamda alacağım.