VARDAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.
bende sizden cok farkli degilim. ozellikle bu tarz slr fotograf makinelerinde cok vakifta degilim ama uzun suredir bu urunu almaya heveslendim. aslinda bu isi profesyonel yapmiyorsaniz. bu isten para kazanmicaksaniz cok pahali aletler bunlar. ama bu bir aşk işte. fotoğrafçılık bir aşk daha doğrusu

colour88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ufak bi pm
donus yaptim hocam pm ile ilginize tesekkurler.