Bende düşünüyorum açıkcası almayı fakat bu zamana kadar normal digital fotoğraf makinalarından başka birşey kullanmadım bunlar açıkcası biraz değil baya baya profesyonel e kaçıyor onun için tereddütlüyüm ; kullanan arkadaşlar daha önce bu tür prof. makina kullanıp sonradan buna mi geçtiler yoksa direk kullananda var mı? Açıkcası prof. fotoğrafçıda değilim yani öyle denk gelirse eş dost güzel manzara olursa çekebiliyorum.
Teşekkürler..