ben de kompakt makineden geçtim slr'a. başlangıçta çok karmaşık gelebiliyor ama zamanla alışıyorsunuz. ha her özelliğini ben de bilmiyorumdur ama söylediğiniz gibi fotoğraf bir aşk..