Geçenlerde gazetede okudum.
Amerika'daki bir alışveriş marketinden "Orjinal iPhone'lar" 97 dolarmış.
Eğer bu fiyata getirebilecek arkadaşlarımız olursa almak istiyoruz, bir kaç kişi.
Getirtebilecek arkadaşada bir fiyat düşünülür
Geçenlerde gazetede okudum.
Amerika'daki bir alışveriş marketinden "Orjinal iPhone'lar" 97 dolarmış.
Eğer bu fiyata getirebilecek arkadaşlarımız olursa almak istiyoruz, bir kaç kişi.
Getirtebilecek arkadaşada bir fiyat düşünülür
sadece AT&T telekom ile çalışıyor. kırdırailiyorsanız bende getirtmek isterim
Yav o fiyata alamazsınız ki getirtesiniz. 2 yıl sözleşmeli olarak satılıyor o fiyata. Sözleşmesiz satın alırsanız buradaki fiyatıyla 200 $ anca oynar.
Neyle çalışırsa çalışsın cep telefonu olarak kullanmayacağım ben o fiyata getirebilirseniz ben alabilirim.
Oyun müzik ve internet için istiyorum ben de.
180tl nakit verebilirim.
1 tane almak icin 2 Yillik sozlesme imzaliyorsunuz(zorunlu). Sozlesmesiz satiliyordu sanirim bir ara ama tam net bilgim yok sormadim hic
Ama amerikada ayni r10 gibi sitelerde 2.elleri 2g olarak 90$ zor bulmasi 120ye rahat bulursunuz. 200-300 arasi 3G satiyorlar 3gsde satan oluyor 350$ye sadece size iphoneyi veriyolar kirilmis sekilde satan vs. var ama tabi TRye gondermezler herhalde.
Riskli bir iş olduğu için getiren kişi yüksek kar ister eline 30 40 tl sıkıstırırız olur biter diyemezsiniz.
Riski şu telefon gümrüğe gelir, gümrükte ne yaşanacağı hic belli olmadığından bi bakarsınız aynı hızla geri gönderirler bu büyük bir risktir...
Bazı gümrük memurları çok kıl oluyorlar, normalde 150€ kadar serbest getirmek fakat 30€ mala bile bazen sorun yapıyorlar...