Merhaba
arkadaslar biraz mantıklı olalım lütfen,
Telefonu gümrükten geçirmek inanılmaz zor, hadi gecirdiniz gümrük%20 vergi alacak
yurt dısında 200tlye satılan telefonu vergisi+kargosu+getiren kişinin karını eklediğinizde 450- 500tlnin altına alamazsınız.
Riskli bir iş olduğu için getiren kişi yüksek kar ister eline 30 40 tl sıkıstırırız olur biter diyemezsiniz.
Riski şu telefon gümrüğe gelir, gümrükte ne yaşanacağı hic belli olmadığından bi bakarsınız aynı hızla geri gönderirler bu büyük bir risktir...
Bazı gümrük memurları çok kıl oluyorlar, normalde 150€ kadar serbest getirmek fakat 30€ mala bile bazen sorun yapıyorlar...