Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçenlerde gazetede okudum.
Amerika'daki bir alışveriş marketinden "Orjinal iPhone'lar" 97 dolarmış.
Eğer bu fiyata getirebilecek arkadaşlarımız olursa almak istiyoruz, bir kaç kişi.
Getirtebilecek arkadaşada bir fiyat düşünülür
sadece AT&T telekom ile çalışıyor. kırdırailiyorsanız bende getirtmek isterim