Geçenlerde gazetede okudum.
Amerika'daki bir alışveriş marketinden
"Orjinal iPhone'lar" 97 dolarmış.
Eğer bu fiyata getirebilecek arkadaşlarımız olursa almak istiyoruz, bir kaç kişi.
Getirtebilecek arkadaşada bir fiyat düşünülür
sadece AT&T telekom ile çalışıyor. kırdırailiyorsanız bende getirtmek isterim