1 tane almak icin 2 Yillik sozlesme imzaliyorsunuz(zorunlu). Sozlesmesiz satiliyordu sanirim bir ara ama tam net bilgim yok sormadim hic
Ama amerikada ayni r10 gibi sitelerde 2.elleri 2g olarak 90$ zor bulmasi 120ye rahat bulursunuz. 200-300 arasi 3G satiyorlar 3gsde satan oluyor 350$ye sadece size iphoneyi veriyolar kirilmis sekilde satan vs. var ama tabi TRye gondermezler herhalde.