• 02-05-2010, 21:47:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar vodafone 3g modem arıyorum. Çalışır durumda olsun temiz olsun. 2. el alacağım. Problem yaşatmasın bana yeter. Sağlam olsun.

    Tekliflerinizi konu altına veya konu altından yapabilirsiniz.
  • 02-05-2010, 21:55:40
    #2
    Developer
    sen benim cevabı bekleseydin keşke usta
  • 02-05-2010, 22:02:45
    #3
    Vodafone 3G Modem, elimde var.Son derece temizdir.İçinde kendi yazılımı bulunmaktadır.
    50 Tl'ye verebilirim.
  • 02-05-2010, 22:04:52
    #4
    Platin üye
    Sana önerim 99 TL verip gidip direkt Vodafone Shop'tan Kontörlü bir 3G modem alman yönünde. Hemde bedava internette kazanmış olursun. Sonra başın ağrımaz.

    birçok shop kredi kartına taksitte yapacaktır. Zaten Word karta 6 ay Vodafone yapıyor...
  • 02-05-2010, 22:13:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana önerim 99 TL verip gidip direkt Vodafone Shop'tan Kontörlü bir 3G modem alman yönünde. Hemde bedava internette kazanmış olursun. Sonra başın ağrımaz.

    birçok shop kredi kartına taksitte yapacaktır. Zaten Word karta 6 ay Vodafone yapıyor...
    Taksit olayına girmem al gülüm ver gülüm çalışırım her zaman. 99TL' lik kontörlü almak istiyorum ne gibi bir hediye almış olacağım.
  • 02-05-2010, 22:13:48
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit olayına girmem al gülüm ver gülüm çalışırım her zaman. 99TL' lik kontörlü almak istiyorum ne gibi bir hediye almış olacağım.
    1 gb sus payı veriyorlar o kadar O modemlerin maliyeti 20 dolar bile değil. Bende vodafone kullanıyorum ama bu 3g modem olayıyla iyi para kazanıyor operatörler, neyseki 3g modem olarak kullanabildiğim bir telefonum var, 3g modem için kazıklanmadım.
  • 02-05-2010, 22:15:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 gb sus payı veriyorlar o kadar O modemlerin maliyeti 20 dolar bile değil.
    1 GB' yi 1 günde bitiriyorum hocam ben. Pek işimi görmez bu sanırım.
  • 02-05-2010, 23:07:19
    #8
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 GB' yi 1 günde bitiriyorum hocam ben. Pek işimi görmez bu sanırım.
    hocam PCMCIA bağlantın varsa antenli vodafone connect kart var.Geçen bir arkadaştan aldım PCMCIA bağlantım olmadığından kullanamıyorum.
  • 02-05-2010, 23:57:52
    #9
    domainler.net
    Turkcell Vınn var düşünürsen özel mesaj at.