• 03-05-2010, 21:34:20
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3g uyumlu bir telefon alırsan modem olarak kullanabilirsin ama tabi dandik çin malı 3g destekli telefonlarda olmayabilir, bende 5800 var 3g modem olarak kullanıyorum, hatta joikuspot programıyla telefonu access point haline getirip kablosuz ağ kuruyorum ve bilgisayardan öyle bağlanıyorum.
    valla aynısını bende yapıyorum n79 wifi ile hız biraz düşüyor ama adsl den daha hızlı yinede
  • 03-05-2010, 21:37:26
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla aynısını bende yapıyorum n79 wifi ile hız biraz düşüyor ama adsl den daha hızlı yinede
    Sonuçta telefonun bilgisayardan çok uzak olmaması gerekli, çünkü telefonun wifi alıcı-vericisi standart acess point kapsama alanına ulaşamıyor o yüzden 10-15 metre mesafe iyidir, tabi bu arada deli gibi şarj gittiği için uzun süre kullanılacaksa şarjda bırakılmalı.
  • 03-05-2010, 22:03:06
    #21
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3g uyumlu bir telefon alırsan modem olarak kullanabilirsin ama tabi dandik çin malı 3g destekli telefonlarda olmayabilir, bende 5800 var 3g modem olarak kullanıyorum, hatta joikuspot programıyla telefonu access point haline getirip kablosuz ağ kuruyorum ve bilgisayardan öyle bağlanıyorum.
    maddi durumları da bi anlatsana arif ne kadar gelir fatura cart curt ayrıca hız olarak kaçı görebiliyosun?
  • 03-05-2010, 22:19:54
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maddi durumları da bi anlatsana arif ne kadar gelir fatura cart curt ayrıca hız olarak kaçı görebiliyosun?
    Gülüm sürekli kullanmıyorum, tatilde, piknikte falan kullanıyorum şu anki faturarsız tarifeler şu şekilde.

    http://www.vodafone.com.tr/Internet/...-paketleri.php

    Mesela 24 saatlik tarife 3.99 tl, 350 mb kota var, 350 mb geçersen hızın 128-256 kpbs civarına düşüyor, girdiğin sitelerin reklamları engellenmişse büyük resimler yoksa gayet yeterli bir hız 24 saat bitene kadar o hızda devam ediyorsun ek ücret falan yok. Haftalık paketler falanda var 18 tl ye ondada kota 1 gb kota aşımında yine yukardaki olaylar geçerli.

    Hız bulunduğun yerdeki baz istasyonuna yakınlığın ve baz istasyonundaki yoğunluğa göre değişiyor ama en kötü ihtimalle 1 mbit civarı hız alırsın, modemin destekliyorsa 7.2 mbite kadar yolu var, yazın istanbuldayken 4-5 mbit civarı alıyordum.
  • 04-05-2010, 00:24:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ben faturalısını kullandım aylık 5gb kota 45 tl ödeme yapıyordum normalde, kota yı aştığım zaman fatura otomatik olarak 150 tl oluyor ve o ay bitimine kadar sınırsız olarak kullabiliyorsun
  • 04-05-2010, 00:33:21
    #24
    neyse wireless devam o zaman çok tuzluymuş bende i5700 spica aldım yeni ilk defa wifi telefonum oldu bi umut 3G kullanırız dedim ama ııh
  • 04-05-2010, 00:37:18
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse wireless devam o zaman çok tuzluymuş bende i5700 spica aldım yeni ilk defa wifi telefonum oldu bi umut 3G kullanırız dedim ama ııh
    O zaman cepnet paketlerine bak gülüm, günlük 5 mb kotalı paket 0.50 tl, 5 mb tan sonra 96 kbps ye düşüyor ama yine bu paketleride bilgisayara bağlayıp kullanabilirsin girdiğin sitelerde reklamlar engelliyse, büyük resimler yoksa yine iş görüyor. Telefondan gireceksen zaten rahat rahat yeter, sonuçta sınır yok sadece hız düşümü var. Onlarda burda.
    http://www.vodafone.com.tr/Internet/...-paketleri.php