gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla aynısını bende yapıyorum n79 wifi ile hız biraz düşüyor ama adsl den daha hızlı yinede
Sonuçta telefonun bilgisayardan çok uzak olmaması gerekli, çünkü telefonun wifi alıcı-vericisi standart acess point kapsama alanına ulaşamıyor o yüzden 10-15 metre mesafe iyidir, tabi bu arada deli gibi şarj gittiği için uzun süre kullanılacaksa şarjda bırakılmalı.