Taksit olayına girmem al gülüm ver gülüm çalışırım her zaman. 99TL' lik kontörlü almak istiyorum ne gibi bir hediye almış olacağım.
1 gb sus payı veriyorlar o kadar

O modemlerin maliyeti 20 dolar bile değil. Bende vodafone kullanıyorum ama bu 3g modem olayıyla iyi para kazanıyor operatörler, neyseki 3g modem olarak kullanabildiğim bir telefonum var, 3g modem için kazıklanmadım.