Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 gb sus payı veriyorlar o kadar O modemlerin maliyeti 20 dolar bile değil.
1 GB' yi 1 günde bitiriyorum hocam ben. Pek işimi görmez bu sanırım.