• 08-03-2010, 09:37:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CISCO AIRONET 350 WIRELESS ACCESS POINT VGP350


    Fiyat : 29 TL
  • 08-03-2010, 13:44:40
    #11
    WebTasarimLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CISCO AIRONET 350 WIRELESS ACCESS POINT VGP350


    Fiyat : 29 TL
    Hocam ürünü inceleyebileceğim bir link verirmisin?Tek ethernet çıkışımı var aletin?
  • 08-03-2010, 14:21:14
    #12
    Buradan Bakabilirsiniz . Tek ethernet çıkısı vardır.Cisco dur.
  • 08-03-2010, 15:28:03
    #13
    Access Point bağlantıyı güçlendirerek dağıtır, ethernet ile nasıl kullanmak istediğinizi anlayamadım. Kablo mu takacaksınız Access Point cihazına ? Eğer bu tarz bi' girişimde bulunmak istiyorsanız boşverin, şurada incelediğim ve paylaştığım bir ürün var, inceleyin karar verin.

    http://www.seonline.net/wireless-usb...t-aparati.html

    50 metrede verim alabiliyorsunuz rahatlıkla.
  • 08-03-2010, 17:26:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Access Point bağlantıyı güçlendirerek dağıtır, ethernet ile nasıl kullanmak istediğinizi anlayamadım. Kablo mu takacaksınız Access Point cihazına ? Eğer bu tarz bi' girişimde bulunmak istiyorsanız boşverin, şurada incelediğim ve paylaştığım bir ürün var, inceleyin karar verin.

    http://www.seonline.net/wireless-usb...t-aparati.html

    50 metrede verim alabiliyorsunuz rahatlıkla.
    aynı ürünü uzun süre kullandım tavsiye ederim 50 m ye kadar rahat sinyal alıyor ayrıca anteni çıkarıp 10dbi veya daha yüksek bir anten takabilirsin ürünü sıfır 2 yıl garantili 30 tl ye almıştım
  • 08-03-2010, 19:27:04
    #15
    Beyler ben sıkıntımı anlatamadım sanırım.USB den bağlantı istemiyorum.Wirelersi yakalayıp ethernetten cihaza bağlamam gerekiyor.Yani usb cihaz işimi görmüyor.
    ilginize teşekkürler
  • 09-03-2010, 03:21:22
    #16
    Arkadaşım alt kattaki modemi yakaladın access point ile üst katta fakat sana şunu söylemek isterim ki neden böyle bir çaba içerisindesin =)
    Üst kata çek bi paralel telefon hattı koy normal bir modem bağla ethernet ile üst kattaki pc yi bağla işte.

    Neden access point ile aşağıdaki modemden bağlantıyı yakalayıp tekrar sinyal düşüresin ki ?
  • 09-03-2010, 11:18:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Wireless kartı kullanıyordum ben bu iş için. İşinizi görür bence.
  • 09-03-2010, 11:19:59
    #18
    Tek telefon hattına iki modem bağlanabilirmi diyorsun?