Konu
Access Point Alınacak
08-03-2010, 19:27:04
#15
serkanus
Beyler ben sıkıntımı anlatamadım sanırım.USB den bağlantı istemiyorum.Wirelersi yakalayıp ethernetten cihaza bağlamam gerekiyor.Yani usb cihaz işimi görmüyor.
ilginize teşekkürler