Beyler ben sıkıntımı anlatamadım sanırım.USB den bağlantı istemiyorum.Wirelersi yakalayıp ethernetten cihaza bağlamam gerekiyor.Yani usb cihaz işimi görmüyor.
ilginize teşekkürler