Konu
Access Point Alınacak
08-03-2010, 14:21:14
#12
WebTasarimLive
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Buradan
Bakabilirsiniz . Tek ethernet çıkısı vardır.Cisco dur.