Arkadaşım alt kattaki modemi yakaladın access point ile üst katta fakat sana şunu söylemek isterim ki neden böyle bir çaba içerisindesin =)
Üst kata çek bi paralel telefon hattı koy normal bir modem bağla ethernet ile üst kattaki pc yi bağla işte.

Neden access point ile aşağıdaki modemden bağlantıyı yakalayıp tekrar sinyal düşüresin ki ?