Cep Telefonları
21
●2.050
- 24-02-2010, 00:12:01bir arkadaş bugün N97 siparişi verdi. kendisi dilerse buraya yazar...
- 24-02-2010, 00:24:15Evet ben sipariş ettim, zaten Volkan abiyi tanıyorum GG falan uğraşmadık ödemeyi yaptım hesabına. Gelince fotolarını koyarım...volkanaydinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar. - 24-02-2010, 00:29:40bozuk gelirse iade var ama daha sonra bozulursa malesef yok dostum..deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler anılcım. sen yazmadan ben adını vermek istemedim. beğenmezsen yazma tamam mı?anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle