volkanaydinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir arkadaş bugün N97 siparişi verdi. kendisi dilerse buraya yazar...
Evet ben sipariş ettim, zaten Volkan abiyi tanıyorum GG falan uğraşmadık ödemeyi yaptım hesabına. Gelince fotolarını koyarım...

Hayırlı satışlar.