deChiffre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garantisi filan yok dimi hocam bunların?
bozuk gelirse iade var ama daha sonra bozulursa malesef yok dostum..


anilptc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ben sipariş ettim, zaten Volkan abiyi tanıyorum GG falan uğraşmadık ödemeyi yaptım hesabına. Gelince fotolarını koyarım...

Hayırlı satışlar.
teşekkürler anılcım. sen yazmadan ben adını vermek istemedim. beğenmezsen yazma tamam mı?