garantisi filan yok dimi hocam bunların?
bozuk gelirse iade var ama daha sonra bozulursa malesef yok dostum..
Evet ben sipariş ettim, zaten Volkan abiyi tanıyorum GG falan uğraşmadık ödemeyi yaptım hesabına. Gelince fotolarını koyarım...
Hayırlı satışlar.
teşekkürler anılcım. sen yazmadan ben adını vermek istemedim. beğenmezsen yazma tamam mı?