• 22-02-2010, 19:40:01
    #1
    Arkadaşlar işte size Kore üretimi cep telefonları "çin değil ona göre " kaliteyi elinize aldığınızda görebilirsiniz. ben aldım bir N97 , o yüzden kesin konuşuyorum. Bu sefer işi sağlama aldım, ürünü görmeden satış açmadım İleride başka modeller de eklenecektir..

    TÜM MODELLERİN IMEI KAYDI YAPILMIŞTIR. KAPANMAMA GARANTİLİDİR..

    TÜRKÇE MENÜ

    gelelim fiyat - resim ve özelliklere :

    NOKIA N97 Klavyeli - 240 Tl. (Gittigidiyor'dan 270 tl.)

    32 gb a kadar arttırılabilir hafıza
    Bluetooth (denedim çalışıyor)
    Facebook
    msn
    jawa
    dokunmatik ekran
    klavye
    sensör özelliği
    çift kamera (5 MP)
    usb kablosu,şarz makinesi,kulaklık
    gprs
    wap
    video oynatıcı
    ses kaydedici
    müzik çalar
    radio vs.vs
    Yanında usb kablosu-şarj aleti ve kulaklık var. usb'den şarj edilebiliyor.





    NOKIA N97i Dokunmatik - 210 Tl. (Gittigidiyor'dan 240 tl.)

    N97 İ DOKUNMATİK

    32 gb a kadar arttırılabilir hafıza
    Bluetooth (denedim çalışıyor)
    Çift kart
    Facebook
    msn
    jawa
    dokunmatik ekran
    sensör özelliği
    çift kamera (3.2 MP)
    usb kablosu,şarz makinesi,kulaklık,çift batarya,kılıf
    gprs
    wap
    video oynatıcı
    ses kaydedici
    müzik çalar
    radio vs.vs.vs.
    Yanında usb kablosu-şarj aleti, yedek batarya, kılıf ve kulaklık var. usb'den şarj edilebiliyor.






    sorularınızı burdan veya telefonla sorun, bazen gün içinde giriş yapamıyorum : 0 507 344 44 44

    Sıkıntı yaşamamak adına Gittigidiyor üzerinden alım yapmanız tercihimdir. Stoklar benim elimde olmadığı için lütfen PTT ödemeli istemeyin, ben de peşin alıyorum adamdan. herkese param yetişmez bulunduğu yerden PTT ödemeli yollanmıyormuş, o yüzden ben de numuneyi gg üzerinden satın aldım. Ama ben gg üzerinden almam, 30 tl ucuza mal ederim diyenler, bana güvenip ücretlerini peşin yatırmak durumundalar. Aras kargoyla telefonlar 1 en geç 2 gün içinde adresinize postalanacak.
  • 23-02-2010, 11:40:41
    #2
    baska modeller derken,6330 getırtebılırmısınız ?
  • 23-02-2010, 11:48:58
    #3
    Hsyırlı işler abi, gözünüz kapalı GG dışında iş yapabilirsiniz arkadaşlar.
  • 23-02-2010, 13:00:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ahhh ahh bide wifi olsaydı kendimi alıkoyamazdım almaktan
  • 23-02-2010, 18:27:24
    #5
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baska modeller derken,6330 getırtebılırmısınız ?
    bir arkadaş daha sordu, ben de tedarikçiye döndüm. cevap gelince size de bildiririm.
    d4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hsyırlı işler abi, gözünüz kapalı GG dışında iş yapabilirsiniz arkadaşlar.
    çok teşekkürler. teveccüh etmişsin
    Freedoms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhh ahh bide wifi olsaydı kendimi alıkoyamazdım almaktan
    G.kore üretimi ıphone var wifili, ama orjinal fotosu gelmediğinden ekleyemedim konuya. fiyatı 270 tl. o da kayıtlı ve kapanmama garantili.
  • 23-02-2010, 18:32:23
    #6
    hocam 5310 var mı?
  • 23-02-2010, 18:40:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Freedoms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhh ahh bide wifi olsaydı kendimi alıkoyamazdım almaktan
    Hocam N97 Wifi Li İstiyorsanız Pm Atabilirsiniz
  • 23-02-2010, 19:13:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam iphona varmı elinde.....
  • 23-02-2010, 20:16:12
    #9
    mustafa_cicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5310 var mı?
    malesef yok ..


    geceleer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iphona varmı elinde.....
    evet var. elimde derken tedarikçi arkadaşımda var. istediğiniz an satış açtırabilirim.