• 03-12-2009, 20:57:10
    #1
    var mı?
  • 03-12-2009, 22:06:01
    #2
    Kurumsal Üye
    Kurtlar Vadisi'nde mi gördün yoksa ?

    Sıfır mı lazım 2.el mi ?
  • 03-12-2009, 22:15:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtlar Vadisi'nde mi gördün yoksa ?

    Sıfır mı lazım 2.el mi ?
    2. eli ne kadar bu telefonun hocam ?
  • 03-12-2009, 22:17:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    geniş olmasa düşünüyordum bende hoş bir modeli nokianın ayrıca polat telefonu
  • 03-12-2009, 22:18:05
    #5
    çok muhteşem telefon ya arkadaşda e63 var eski modeli biraz ama bidaha alırsam e62-71-72 den birini alacagım 0 ve 2. el satan arkadaşlar banada pm atarlarsa fiyat araştırması yapayım.
  • 03-12-2009, 23:00:55
    #6
    temiz ikinci eli varsa olabilir. yoksa gidip alacaz sıfır artık.

    polat mı kullanıyormuş?
  • 03-12-2009, 23:07:20
    #7
    Davay davay 🌹
    Çok alıp satıyorsun mitat benim gibi
    iphoneyide sattım ben. Bence e71'e bi okadar para verme e63 aldım ben e71 'le aynı özellikte bi kamera özelliği yüksek e63 hem daha uygun.
  • 03-12-2009, 23:08:57
    #8
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok alıp satıyorsun mitat benim gibi
    iphoneyide sattım ben. Bence e71'e bi okadar para verme e63 aldım ben e71 'le aynı özellikte bi kamera özelliği yüksek. Bence E63 ak.
    hehe iphone sıktı dimi

    en azından video falan çekiyo bu telefonlar ya...

    e71 hoş telefon. uygun gelirse ikinci el alayım diyorum ya. çok mesaj yazıyorum son günlerde.
  • 03-12-2009, 23:13:16
    #9
    Davay davay 🌹
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehe iphone sıktı dimi

    en azından video falan çekiyo bu telefonlar ya...

    e71 hoş telefon. uygun gelirse ikinci el alayım diyorum ya. çok mesaj yazıyorum son günlerde.
    aslında güzel telefonda bi aradan sonra sıkıyo.