Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehe iphone sıktı dimi

en azından video falan çekiyo bu telefonlar ya...

e71 hoş telefon. uygun gelirse ikinci el alayım diyorum ya. çok mesaj yazıyorum son günlerde.
aslında güzel telefonda bi aradan sonra sıkıyo.