Çok alıp satıyorsun mitat benim gibi
iphoneyide sattım ben. Bence e71'e bi okadar para verme e63 aldım ben e71 'le aynı özellikte bi kamera özelliği yüksek. Bence E63 ak.
hehe

iphone sıktı dimi
en azından video falan çekiyo bu telefonlar ya...
e71 hoş telefon. uygun gelirse ikinci el alayım diyorum ya. çok mesaj yazıyorum son günlerde.