• 03-12-2009, 23:16:33
    #10
    Samsung B7320 incele derim. 2-3 aylık yeni bir cihaz. Windows işletim sistemine sahip. Ben şu sıralar deli gibi inceliyorum. Sıfırı 600-700 TL arası değişiyor.

    E71 alıcaktım fakat kafam buna kaydı. E71 artık herkesin elinde olan bir telefon. Fakat bu Samsung bence göze daha fazla hitap ediyor.

    Yanlızca bir tavsiye hacı , bir incele derim.
  • 04-12-2009, 08:50:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim.
  • 04-12-2009, 09:03:25
    #12
    ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum şirketin verdiği e71 i.
    tavsiye ediyomusunuz dersen etmiyorum. aslında güzel telefon kullanışlıda ama sürekli kitlenme sorunu var. günde en az bir kere kitleniyor, kitlendiğinde menuye giremiyorsunuz. açıp kapatmak zorunda kalıyorsunuz. şirkette diğer arkadaşların telefonundada ayı sorun var.
    günde 1 kere kitlenmesindne bişey olmaz derseniz o zaman güzel telefon.
  • 04-12-2009, 10:38:22
    #13
    Kurumsal Üye
    mskunt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum şirketin verdiği e71 i.
    tavsiye ediyomusunuz dersen etmiyorum. aslında güzel telefon kullanışlıda ama sürekli kitlenme sorunu var. günde en az bir kere kitleniyor, kitlendiğinde menuye giremiyorsunuz. açıp kapatmak zorunda kalıyorsunuz. şirkette diğer arkadaşların telefonundada ayı sorun var.
    günde 1 kere kitlenmesindne bişey olmaz derseniz o zaman güzel telefon.
    Versiyon güncellemesini denediniz mi ? Daha önce bu sorunu yaşayanı hiç duymadım.
  • 04-12-2009, 11:39:31
    #14
    versiyon guncellemesi yapmadım. belki o zaman duzelir. iş yerinde kullanan herkesde var bu problem. güncelleme yapıp bide öyle deneyeyim en iyisi
  • 04-12-2009, 12:46:19
    #15
    arkadaşlar telefona yükleme yaptıkça oluyor bu standart olarak kullandığında sorun yok ama arkadaşın dediği kilitlenme olayı var E71 lerde.
  • 04-12-2009, 12:47:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sıfır, garantili, kayıtsız: 650tl
  • 06-12-2009, 10:42:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    688 e novabaazarda satıyor. ben aldım. KVK hemde
  • 06-12-2009, 13:58:32
    #18
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok alıp satıyorsun mitat benim gibi
    iphoneyide sattım ben. Bence e71'e bi okadar para verme e63 aldım ben e71 'le aynı özellikte bi kamera özelliği yüksek e63 hem daha uygun.
    bende de var bi e63. aynen katılıyorum sana. sorunsuz tel.