Samsung B7320 incele derim. 2-3 aylık yeni bir cihaz. Windows işletim sistemine sahip. Ben şu sıralar deli gibi inceliyorum. Sıfırı 600-700 TL arası değişiyor.
E71 alıcaktım fakat kafam buna kaydı. E71 artık herkesin elinde olan bir telefon. Fakat bu Samsung bence göze daha fazla hitap ediyor.
Yanlızca bir tavsiye hacı , bir incele derim.
Nokia e71 alınacaktır.
17
●958
- 04-12-2009, 09:03:25ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum şirketin verdiği e71 i.
tavsiye ediyomusunuz dersen etmiyorum. aslında güzel telefon kullanışlıda ama sürekli kitlenme sorunu var. günde en az bir kere kitleniyor, kitlendiğinde menuye giremiyorsunuz. açıp kapatmak zorunda kalıyorsunuz. şirkette diğer arkadaşların telefonundada ayı sorun var.
günde 1 kere kitlenmesindne bişey olmaz derseniz o zaman güzel telefon. - 04-12-2009, 10:38:22Versiyon güncellemesini denediniz mi ? Daha önce bu sorunu yaşayanı hiç duymadım.mskunt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 13:58:32bende de var bi e63. aynen katılıyorum sana. sorunsuz tel.ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle