ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum şirketin verdiği e71 i.
tavsiye ediyomusunuz dersen etmiyorum. aslında güzel telefon kullanışlıda ama sürekli kitlenme sorunu var. günde en az bir kere kitleniyor, kitlendiğinde menuye giremiyorsunuz. açıp kapatmak zorunda kalıyorsunuz. şirkette diğer arkadaşların telefonundada ayı sorun var.
günde 1 kere kitlenmesindne bişey olmaz derseniz o zaman güzel telefon.
Versiyon güncellemesini denediniz mi ? Daha önce bu sorunu yaşayanı hiç duymadım.