ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok alıp satıyorsun mitat benim gibi
iphoneyide sattım ben. Bence e71'e bi okadar para verme e63 aldım ben e71 'le aynı özellikte bi kamera özelliği yüksek e63 hem daha uygun.
bende de var bi e63. aynen katılıyorum sana. sorunsuz tel.