• 15-09-2009, 04:09:07
    #28
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim olsa çok daha güzel olacak en azından çizigini durumunu da daha güzel görme imkanı olurdu, piyasası garantililerin 1000tl ye kadar gidiyor tertemiz olanların, alt sınırda 3g 16gb 750 den başlıyor. hayırlı satışlar
    Ha gayret abi. En sonunda Iphone bayisini kapatacam senin için


    İyi Çalışmalar ... Saygılar
  • 15-09-2009, 04:13:35
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ürün sabah 7 e kadar satışta, burda alıcı bulmaz ise telefonculara gidicek bilginiz olsun
  • 15-09-2009, 04:40:37
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ürün Fiyatı 550 TL ye indirilmiştir sondur acil ciddi alıcılar mesaj atsın lütfen
    yoksa saat 7 den sonra telefonculara satmak zorunda kalacağım
  • 15-09-2009, 05:46:17
    #31
    ZedTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha gayret abi. En sonunda Iphone bayisini kapatacam senin için
    İyi Çalışmalar ... Saygılar
    Ne yapayım merakım var bu cihazlara yakından takip ettiğim yegane teknoloji ürünü ama dediğin gibi de değil, normal piyasası neyse o fiyatları alırım veririm. ayrıca bu resimdeki 3g olduğuna eminmisiniz bana 2g gibi geldi yanılıyor olabilirmiyim. 3g ler de siyah ve beyaz modeli vardır bu resimdeki ise bana 2g gibi geldi kaç gb kapasiteli bu.
  • 15-09-2009, 05:55:33
    #32
    Evet resmi iyice tetkik edince gördüğüm o ki bu cihaz 3G filan değil ona göre sanırım ortada bir hata var
  • 15-09-2009, 05:59:46
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Eğer Kaça Göceği Yoksa Fiyatı Mükemmel
    Bende Guvenemedıgımden Dolayı Alamayacagım.Gercekten Cok Ucuz. İstanbulda Bu Fıyata Duysam Suan Gıder Alırdım
    Bahsettiği Telefonun Ayrıntılı Özellikleri;

    Hayırlı Satışlar.
    Selametle
  • 15-09-2009, 06:05:27
    #34
    Bu cihaz senin verdiğin özellikleri içeren cihaz değil, eğer öyle olsa dediğin gibi havada alınacak bir cihazdır. Arkadaş sanırsam elindeki ürünü ya tanımıyor, ya da tanımıyor başka bir şey söylemek istemiyorum. Ayrıca yukarıda sayılan özelliklerde yok denilen MMS de ses kaydı da artık var tabi önceden yoktu
  • 15-09-2009, 06:10:57
    #35
    Üyeliği durduruldu
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu cihaz senin verdiğin özellikleri içeren cihaz değil, eğer öyle olsa dediğin gibi havada alınacak bir cihazdır. Arkadaş sanırsam elindeki ürünü ya tanımıyor, ya da tanımıyor başka bir şey söylemek istemiyorum. Ayrıca yukarıda sayılan özelliklerde yok denilen MMS de ses kaydı da artık var tabi önceden yoktu
    Hocam Arkadasın Dedıgı Model Uzerıne Arastırdım Bıraz.
    Dedıgınız Gıbı Bu Modelın Sızın Soyledıgınız Ikı Renk Dısında Baska Rengı Yok.
    Sanırım Arkadas Elındekı Urunu Tanımıyor.Baska Bıseyde Aklıma Gelmıyor (:
    Selametle.
  • 15-09-2009, 06:20:47
    #36
    resmi görmesem neyse zaten ilk mesajda da açıklama yok denecek kadar azdı bir de çok hızlı bir satış sürecine girilince saatler içinde satmak zorunda olduğu, dikkat etmek lazım, belki de kendisi bu aceleden dolayı da şaşırmış olabilir resimleri en son ekleyince durum buna çıktı