memocan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En sonunda Iphone bayisini kapatacam senin için 
İyi Çalışmalar ... Saygılar
37
●2.148
En sonunda Iphone bayisini kapatacam senin için 
ama dediğin gibi de değil, normal piyasası neyse o fiyatları alırım veririm. ayrıca bu resimdeki 3g olduğuna eminmisiniz bana 2g gibi geldi yanılıyor olabilirmiyim. 3g ler de siyah ve beyaz modeli vardır bu resimdeki ise bana 2g gibi geldi kaç gb kapasiteli bu.


