Ha gayret abi.

En sonunda Iphone bayisini kapatacam senin için

İyi Çalışmalar ... Saygılar
Ne yapayım merakım var bu cihazlara yakından takip ettiğim yegane teknoloji ürünü

ama dediğin gibi de değil, normal piyasası neyse o fiyatları alırım veririm. ayrıca bu resimdeki 3g olduğuna eminmisiniz bana 2g gibi geldi yanılıyor olabilirmiyim. 3g ler de siyah ve beyaz modeli vardır bu resimdeki ise bana 2g gibi geldi kaç gb kapasiteli bu.